tiistai 22. marraskuuta 2011

Keep Your Enemies Close

Okei, mun mielestäni on aika rikkovaa koittaa keksii ain jotai otsikkoo mikä sopis näihi mun teksteihi. Se ei vaan oikeastaan taida minulta luonata, joten heitän siihen nyt aina vaan jonkun mikä ekana tulee mielee :D Ei jaksa panostaa edes. Joskus saattaa olla että otsikko sopii niin loistavasti kuin olla voi, mut joskus se on niin puuta heinää ettei mitää rajaa :D Kiinnostuksen kivivyöry ?

Joo kauhea vimma kirjoittaa taas jotai, mut sitten ku ei ol oikeastaan koko päiväst mitää kauhee mielenkiintost kirjoitettavaa, ni pitää heittää jotai iha omaa settii taas täst mu mielenkiintoisest ajatusmaailmast.

Sen verra kuitenki tästä päiväst voi mainita, että koulus piti väsät jotku omat verkkokauppasivut paperisen version visuaalise viestinnä tunneil. Juu moro.. sainhan mä sit loppuje lopuks jotenkute valmiiks sen. Toivottavasti opettajal ny se sitten kelpaa. Pitkäst aikaa huomen kympi aamu koulus ♥ meuw.

Oon tässä pitkän aikaa suunnitellu muuttoa omilleni ja on semmone kutkuttava tunne jo siitä kun pääsee muuttaa omaan pikku yksiöö. Silti suoraan sanottuna melko kaukainen haave vielä. Jos tarkkaan silti ajatellaa, niin hyvin mä tulisin toimeen omillani, jos rahallisesti saa jotai tukee. Olis vaan nii chillii asuu yksi, vaikka kai se loppupeleis aika tylsää olis :s Kämppäkaveriki olis aika jeba :D ! Mut mitäköhän siitäkin sitte tulis.. äää. Sekavaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti