torstai 28. kesäkuuta 2012

Let's go CRAZY !

Juu tervemorjes. Ei oo oikee ollu innostusta kirjoittaa sitten yhtikäs mitään, mut vois kai sitä välil jotai kuulumisii päivitel tän. Eile oltii Estella kans vähä grillailees Kaasmarkus ja oli ihan kiva viettää aikaa maalla, missä olen monet kesät pienenä oleillut. Lampaitakin tuli taas nähtyä, mut ne oli jotai ihme pelkureit ku ei uskaltanu tul lähemmäs, lähti vaa karkuu :c ollaa pelottavii, murr ! Siit sit siirryttii kiertelee vähä kaikkial ja Julia soitteli mul ja ihan extemporee päätettii vähä muuttaa sen hiustyylii. Päästin taas Saksikäsi Amandan valloilleen ja voin sanoa et oon aikas tyytyväinen lopputulokseen. Aluksi tietysti pelkäsin et joudun lähtee maanpakoon Juliaa :D:D::DD Mut kuitenkaan ei tarvinnut. Täs ny on mennyt lähes koko viikkoo siten, että olen ollut yöt missä sattuu ja päivät vaa sit nukkunu, ei hyvä. Toissayönä saatii Estella kans oikein loistava idea ja mentiin kahden aikaa yöllä uimaan Ruosniemen ankkalammel, mmmmmm♥ Siellä musiikin soidessa polskittii ja pärskittii kuin pienet kakarat. Hmn... en sitten kyl muista muuta mitä on tullut tehtyä tällä viikolla, vaikka ihan selvänä olen kokoajan ollut ? :o

Muuta en edes jaksa alkaa miettiä, kun oli vähän semmoinen masis kausi yhdessä kohtaa. Mikään ei oikein tuntunut miltään ja meni samalla juhannuskin siinä pilalle. Mut oli siin illas sentäs jotai hyvääkin, puhuttii vähä kaverien kanssa asioita ja yllätyin jopa itsekin erään ihmisen puheista. Että semmosta.

Eipä kai mitää muuta sitten, viikonloppua odotellessa (en silti edes tiedä mitä pitäisi odottaa, mutta kuitenkin)
Eipäs ku juu ! Ai että, siskoni lähtee maanantaina rippileirille ja saan olla kotona (okei, jos oon...:D) ja tulee sieltä sunnuntaina. Sitten onkin tiedossa rippijuhlat ja mut sit valittii ottamaan siskoni rippikuvat, okei ! käy mulle c: !

Vois lisäil jotai kivoi kuvii näist muutamist päivist.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti