keskiviikko 17. elokuuta 2011

All I Need Is You

Apua. Olen vissiin joko unohtanu tai sitten en vaan ole jaksanu kirjoittaa tänne yhtään mitään.
Juu eli siis koulu alkoi jo maanantaina, koska olen tutor. En silti tie et mitä vittua tein siellä, kouluun piti mennä 8.15 ja saatiin ne paidat. Sit vapaata aikaa (liikaa) ja vasta yhdeltä vietii ne ykköset kierroksel, joka kesti 5min, jonka jälkeen päästii kotii. Ei vittu. Mut siis joo, ihan kivaa silti oli.

Tänään sit alko virallisesti koulu muilla luokilla. Aivan liian väsynyttä porukkaa tänää liikkeel. Mulla, Juusolla, Jirillä, Joelil, Johannal ja Lotal meni ehkä liiankin lujaa. Juttu lensi ja kauppis kaiku. En kyllä sit tiedä että kauanko ihmiset ja opettajat (jotka eivät tietenkään ole ihmisiä) jaksavat enää meitä kattella :'DJoutuivat jo kestämään viime vuonna. Mutta tajusin tänään, että tämä on se mitä olen kaivannut kokoajan, koulua ja kavereita. Hassulta kuin se tuntuu, mutta en mä olis kauaa enää jaksanu vaan olla kotona. Sentäs jotain mitä tekee ja se että rakkaat ihmiset lähellä, on ihanan vapauttavaa.  No mutta, mukavaa oli ajaa kotiin koulun jälkeen kaatosateessa Diudiu.

Illal Juuso soitteli ja pyys mua kämpällään käymää. Mentiin käymään kaupassa ja värjäilin juuson hiuksia (SINISEKS) ja keitin kahvia, jokseenkin liian innoissani ja heitin puolet vedestä pöydälle. Tehtiin siinä vielä ruokaa ja halusin laittaa Juuson hiukset keesiksi. Voi vitsi siit tuli hieno, vaikka itse sanonki :D Harmi vaan kun mulla ei ole siitä yhtään kuvaan, koska ei ollut kameraa mukana. Juuson kameralla kuitenkin vähän räpsein kuvia :D:D Ei elämä. Huomenna olis tarkoitus mennä kouluun vähän aikasemmin ja laittaa Juuson hiukset pystyyn ennen liikkatuntia :D

Haha, joo mut tää nyt jäi tälläseks tylsäks ku ei pahemmi ollu mitää kuvia :c


Eiku hetkone ! Tulikin mieleeni, että voisin laittaa tänne Tiian kisusta kuvan n__n Aivan liian ihana kisunpentu



Hihii löysin samalla kuvia Sulosta, Jirin koirasta :3 Sulo on niiiin sulonen♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti