torstai 15. joulukuuta 2011

I remember you.

Että sellanen päivä taas vaihteeks. Koulussa jälleen kerran jouduin "myymään" jonkun tuotteen mee luokalle ja jälleen se kuvattiin kameralla ja näytettiin telkkarista, jotta näet myös millainen itse olet.. Juu moro :D Paremmin se ainakin meni ku viimekerral. :D Tuli jopa yli 2 minuuttii pälätettyy siin edes mu kamerast. Ensimmäise kerran jopa sain mukavia kehuja opettajalta ja se viel kysy et harrastanko mä jotai teatterii tai vastaavaa. Kuulemma mulla olis sellaseen lahjoja ja se huomas et oon vissii avoin ihmine ja en pelkää plaaplaaplaa. Mutta kuitenki siit "esityksest" puuttui jotain olennaista. Onhan se hankalaa alkaa esittää jotai siin edes nii pienel porukal, enemmä tykkään jos porukkaa on enemmä kuuntelees, ni ei tarvi miettii mitä muut ajattelee jne. Oon kai liia ujo tommosii hommii :D Sit yks mee luokkalaine jäbä veti oma esityksensä nii hupaisasti että meinasin tuolilta tippua, jotai se puhu pesusienist ja lukkojen taakse jääneistä mummuista... juu voi moro :D opettajaki nauro sitä. Sit ku kaikki oli lähteny himaa ja siin kaveri kans jäätii viel luokkaa pakkaa mee kamoi, ni opettaja sano et sun nauru on mukavan positiivisen kuulosta ja se taisi tulla suoraan sydämmestä... ei juma mä ainaki vihaan mun naurua :o Mutta juu.

Juuson kampaus by Jiri :DDDDDDD


Koulun jälkee menin sit Miskalle kattoo leffaa, ku niil o hommattu videotykki ja kotiteatteri äänentoisto :D Aika helmee kyl. Kyl se leffan kattominen kaveri kans voittaa ain sen et olis himas homehtuus.. :D Sit Miska onnistu viel rikkoo semmose kiva lasi systeemi hommeli (;>) ja puolet siruist lens sit mu naamal :D ai että.. hubaa..



Tänää vois toki harkita mennä nukkumaan hieman aikasemmi, ku viimeyön se jäi vähä myöhäsel. Menin kyl ajois sänkyy makoilee ja siin koitin saada unta, mut ei siit tainnu oikee tul mittää. Tajusin kattoo kelloo ja huomasin sen olevan puol viis aamul. Kirosin siit sitte puoliääneen, ku kouluun pitäs herät puol seittemäks. Hyvin mä silti heräsin ja kerkesin bussiinki viel, aika helmee. Oon tyytyväine. Kummallista silti ettei mua väsyt tyylii yhtää, vaiks koko päivä vaa menny ties missä. Hassua.

Tästä kuvasta voimme huomata kuinka lahjakas kuvaaja Miska on :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti