maanantai 26. joulukuuta 2011

joulu?

No se vissiin oli ja meni? No iha sama se mulle :D Joulun käytii mummu haudal vaan ja sit illal viel sisko kans apsil ku haluttii leffamättöö :D Okei, alko aika tylsästi koko postaus :D Johtuen siitä et ei jaks miettii mitä tän kirjottas, ku ajatukset iiihan jossai muual.

Oon täs huomannu et viimeaikoin oon tyylii asunu kuukkaris ? :D Siel niitte typpie kans olemine ja istumine on jotain mist mä vaan pidän. Ne ihmisetki ketkä siel hyppii ni on iha jees seuraa. Tai no miten sen ny järkevästi sanois, kiinnostavaa seuraa :D Niit saa ain nauraa yms :D ja onha siihe muitaki syit, mut jos ny täl kertaa olisin vaa iha hyshys.



Tänää luulin jo että istun koko illa himas kattoos jotai leffoi, mutta sitten yllätyksenä sain puhelun Krisult ja pyys mukaa ajelee sen ja Niko kans, joten päätin lähteä :D Käytiin siin moikkaas vähä kaikennäkösii ihmisii ja sit päädyin sin kuukkarii loppuillaks. Tai no en mä siin kyl kauaa kerinny istuskelee, kun lähin ajelee hetkeks viel Miko kans :)

Ihan onnistunu loma tähe asti ollu, mitä ny pienii draamakohtauksii lukuunottamatta. Saa kyl jatkuuki iha loppuu asti hyvi. Diudiu♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti